Lief

dinsdag 14 juni 2011

"Gewoon" Maarssen

Vandaag weer een "gewone" dag in Maarssen. Sandra naar het werk, Juliet naar school en Fenne en ik thuis. Gelukkig ben ik weer helemaal hersteld van de buikgriep. Ik was het hele pinksterweekend gevloerd en heb veel in bed gelegen en voelde me erg misselijk. Ik heb tijdens dit weekend nog weer meer respect gekregen voor Fenne, die dit al vele malen heeft moeten meemaken na weer een chemokuur. De ene keer wat heviger dan de andere maar leuk is het nooit, om maar een understatement te gebruiken.
Zoals Sandra al in de vorige blog schreef hebben we de hoeveelheid sondevoeding wat geminderd en met haar goede gestel lijkt dit de eetlust zelfs een beetje te bevorderen. De perenijsjes zijn weer terug op het menu, vandaag drie!! in totaal (gelukkig weet Juliet hier niets van af). Tussen de middag zelfs een halve tosti en een halve boterham. Ook heeft ze veel gespeeld en erg is actief geweest. Mede ingegeven omdat Juliet een vriendinnetje had meegenomen van school en Fenne dan niet langs de kant wil zitten maar mee wil doen. Ook kwamen opa en oma nog even langs en daar kun je natuurlijk ook fijn mee spelen, hetgeen ook gebeurde.
Aan het eind van de middag kwam wel de man met de hamer en om half zes viel ze op de bank met Woezel in slaap (http://yfrog.com/kjwizyj). We hebben nog geprobeerd haar wakker te krijgen voor het eten maar dat ging echt niet meer. Vandaar maar snel door naar bed.

Deze week geen kuur en geen ziekenhuisbezoek op het programma. Dus dat is een goed vooruitzicht.

Geen opmerkingen: