Lief

donderdag 14 april 2011

Geen aplasie

Zoals Sandra al aangaf Fenne niet in aplasie. Dat wil zeggen dat de bloedwaarden oke zijn en het geen consequenties heeft voor de kuur van volgende week. Sandra was inderdaad beter bereikbaar dan ik want ik was met de meiden naar het zwembad voor de tweede zwemles van Juliet. De tweede les gezien hebbende schat ik in dat dit een lang proces gaat worden.
Verder begon de dag vandaag al vroeg, want voor school en de peuterschool moest er bloed worden geprikt. Dus met z'n allen om half acht in de auto op weg naar Maarssenbroek. Gelukkig ging het prikken vrij vlug en zo stonden we al om kwart over acht weer in de klas van Juliet. Daarna Fenne naar de peuterspeelzaal gebracht. Ze begint zich daar steeds meer op haar plek te voelen. Een brede glimlach was mijn deel toen ik vertrok en er werd enthousiast gezwaaid. Heel anders dan een paar weken geleden toen ik haar nog huilend achterliet en mij afvroeg voor wie doen we dit nou eigenlijk allemaal. Voor haar dus en gelukkig is duidelijk te zien dat ze er plezier in heeft. Ze is nog wat afwachtend ten opzichte van de andere kinderen, maar heeft de weg naar de poppenhoek ook daar al gevonden. Ook zorgt ze er altijd voor dat juf Inge of juf Betty nooit ver weg zijn, maar ze vindt het duidelijk leuk en vertelt er thuis ook enthousiast over. Voor mij dus een lekker ontspannen ochtendje. Het middagprogramma was aanzienlijk drukker met de genoemde zwemles en eten bij opa en oma, zodat de dames was later in bed liggen dan normaal.
Morgen geen ziekenhuis, maar wel het tiende kruis op Fenne's chemo kaart. Nog zeventien te gaan......  

Geen opmerkingen: