Lief

dinsdag 12 april 2011

Bijna jarig

Morgen wordt Fenne drie! Maar met Sandra in het buitenland doen we net of zondag de echte verjaardag is. Dit was veruit de beste week voor Sandra om te reizen omdat er deze week geen ziekenhuis op het programma staat. Daarom hebben we gedacht dat we dit jaar met deze truc van het verschuiven nog wel weg zouden komen. Volgend jaar gaat het vast niet meer lukken. Na zo'n rot periode wel reden voor een bescheiden feestje dachten we zo en dat doen we dan ook zondag i.p.v. morgen. Bovendien een verjaardag moet je vieren of niet soms!
Met Fenne gaat het best goed. Ze is vrolijk en actief, maar nog wel sneller moe dan normaal. Misschien heeft dit iets met de bloedwaarden te maken die wel lager zijn dan bij een normaal kindje. Donderdag horen we hier weer meer over want geen ziekenhuis betekent geen volledige rust op het medische vlak. Iedere donderdag moet er bloed worden geprikt. Inmiddels ondergaat Fenne dit geroutineerd. Alles went, ook dit soort zaken en gelukkig kan het bij ons in het dorp.
Voor mij zit mijn eerste dag als single dad er weer op en het is niet slecht gegaan al zeg ik het zelf. Vanochtend Juliet op tijd op school afgeleverd en vanmiddag met Fenne naar gitaarles geweest terwijl Juliet bij een vriendje speelde. Geinspireerd door de regenboogboom, die de kinderen in op F8Noord in het AMC af ten toe komen vermaken, heb ik mij aangemeld bij de muziekschool voor gitaarles. Ik moet zeggen leuk maar niet gemakkelijk. Vandaag de derde les en wel mijn eerste liedje geleerd (altijd is kortjakje ziek). Ambities voor een rockband heb ik niet en daar ben ik waarschijnlijk ook te oud voor, maar ik zou het wel leuk vinden wat liedjes op gitaar te kunnen spelen.
Fenne inmiddels in diepe slaap en Juliet ook net ingestopt. Tijd voor nog wat extra oefeningen.

1 opmerking:

sien petersen zei

Er is er een jarig hoera hoera!!
Sorry,ik weet dat het zondag word gevierd maar kon het toch niet laten haha ;)
Tot dan!
p.s veel suc6 met gitaarles!