Lief

maandag 16 mei 2011

Weer fitter

Na de mega dip van zaterdag, fysiek van Fenne, emotioneel van mij, ging het gelukkig zondag weer beter. We hadden afgesproken om naar Oud Valkeveen te gaan met vrienden en dat kon gelukkig doorgaan. In de auto ernaar toe heeft Fenne geslapen en op de terugweg ook, maar ter plekke een en al energie. We zijn eindeloos in de mini achtbaan geweest, Juliet durfde niet, maar Fenne kon er geen genoeg van krijgen. Ook heel veel rondjes in de auto's gereden. Fenne en Juliet ieder alleen. Komisch gezicht. Vooral Fenne, want die zat in opperste concentratie achter het stuur. Ook vandaag een redelijke dag. Vanochtend eerst nog een spuug partij, maar daarna gezellig gespeeld in huis. Eindelijk weer eens regen buiten, goed voor de tuin en al het stof. 's Middags had Fenne eerst nog een inzakmoment, maar ze wilde wel naar de peuterspeelzaal.
Elke avond ligt Fenne tegenwoordig vroeg in bed. Ze probeert zelfs niet meer op te blijven voor het verhaaltje bij Juliet. Ze is gewoon te moe. Maar ook dat hoort erbij en van slapen herstelt haar lichaam. Hoewel haar bloedwaarden nog altijd redelijk goed zijn, is haar HB laag en van een laag ijzergehalte wordt je kennelijk ook heel lamlendig.

Morgen een rustige dag voor JW en Fenne, want Juliet gaat op schoolreis, naar de efteling! Hoewel ik me vorig jaar na het schoolreisje naar de dierentuin had voorgenomen nooit meer mee te gaan, veel te slopend, ga ik toch weer mee! Ik vond dat Juliet het wel had verdiend, want niets maakt een kleuter zo blij als mama mee op schoolreis!

Juliet en Fenne in Oud-Valkeveen

Geen opmerkingen: