Lief

woensdag 18 mei 2011

Midweekse update

Even een kort berichtje. Het herstel van van maandag heeft ook dinsdag en woensdag doorgezet. Gelukkig maar. Dinsdag hebben we Juliet en Sandra 's ochtends uitgezwaaid en 's avonds ingezwaaid vanwege het schoolreisje. Met de hele school naar de Efteling. Voor de kinderen een heel avontuur en voor de begeleiding, waaronder Sandra, een hele inspanning. Maar iedereen vond het wel heel erg leuk en was bij thuiskomst erg enthousiast.
Wij hebben even bij opa en oma koffie gedronken en 's middags is Fenne meegeweest naar mijn gitaarles. Ik kan mijn eerste liedjes spelen (o.a. vader jacob en Sur le pont d' Avignon) en Fenne volgde het allemaal vol interesse. Vanmiddag hebben de dames veel samen gespeeld, waar ik ook af en toe flink als scheidsrechter moest optreden. Eigenlijk wel een goed teken want het betekent dat Fenne zich goed verweert en dat is beter dan dat ze alles maar gelaten over zich heen laat komen.
Morgen geen activiteiten op het medische vlak en vrijdag staan een longfoto en vincristine op het menu. De longfoto is toch altijd weer spannend, hoewel ik niet weet of we ook meteen de uitslag krijgen. Alleen vincristine verdroeg Fenne altijd goed tot de laatste keer. Dus we houden er ook nu maar rekening mee dat ze de zaterdag nodig heeft om bij te komen al hopen we natuurlijk op wat beters.

Geen opmerkingen: