Lief

zondag 30 januari 2011

Weekendje Zeeland




We hebben twee ontspannen dagen in Zeeland gehad. Vooral zaterdag een stralend mooie dag, dus lekker een stuk(je) langs het strand kunnen wandelen. Met de wind in de rug niet te koud. In de zon en uit de wind zelfs lekker. De meiden vonden het heerlijk om weer terug te zijn in huisje huisje. We waren al zo lang niet meer geweest. In het najaar te veel drukke weekenden. De tweede week van de kerstvakantie hadden we willen gaan, maar dat was natuurlijk de week van de onheilstijding en de eerste bezoeken aan het AMC.

De minidisco was in alternatief format gegoten. Het was bijna uitgestorven op het park, dus na een paar dansjes met Koos, was er een springkussen. Een groot succes. Zowel Juliet als Fenne vonden het geweldig en hebben uitgelaten gesprongen en gek gedaan. Ik stond zelf met tranen in mijn ogen te kijken. Zoveel onbekommerd plezier, terwijl we morgen weer naar het ziekenhuis moeten. Een belangrijke stap in haar herstel, maar ook een zware. Zelf heeft ze nog geen weet van wat haar te wachten staat. Gelukkig maar.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Sandra en Jan Willem,
Met tranen in mijn ogen volg ik dagelijks jullie blog. Wat zijn jullie sterk met z'n viertjes! En wat doet die kleine meid het goed!
Ik wens jullie deze week heel, heel veel sterkte toe met de operatie van Fenne en het managen van dat andere kleine meiske.
Zet 'm op! Ik duim zo hard als ik kan.
Carola Hromadka

Unknown zei

Leuke foto's :)